با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ با ۱۰ اختراع مضحک تاریخ آشنا شوید!
زیارت عاشورا

 

Cat-Mew-Machine

Cat-Mew Machine

از این ماشین مکانیکی در هر دقیقه ده بار صدای گربه پخش میشد و با هر به اصطلاح “میو” چشم های این گربه هم روشن میشد. اگر فکر میکنید این ماشین یک اسباب بازی بوده باید بگویم سخت در اشتباهید؛ این ماشین برای ترساندن موش ها اختراع شد!

Baby Holder

Baby Holder

مخترع این وسیله جک میلفورد؛ یک بازیکن هاکی بود. هدف از اختراع این وسیله این بود که نوزادان هم بتوانند مانند پدران و مادرانشان روی یخ سر بخورند!

Curved Barrel Machine Gun

Curved Barrel Machine Gun

لوله ی این مسلسل قابلیت چرخیدن داشت و میتوانست به اطراف نیز گلوله شلیک کند؛ مورد استفاده ؟؟؟  احتمالا برای کشتن تصادفی افراد!

Cigarette Pack Holder (1955)

Cigarette Pack Holder (1955)

نگهدارنده سیگار! به هر حال سیگار کشیدن در آن روزها کلی کلاس داشت!

Dog Restrainer

Dog Restrainer

باور کنید ما هم مانند شما هدف از این اختراع را نمیدانیم! احتمالا افراد وسواسی که نمیخواسته اند به حیوانات خود دست بزنند از این وسیله ی کاملا خلاقانه برای جابجایی آن ها استفاده میکرده اند!

Illuminated Tiress

Illuminated Tiress

این تایر ها توسط شرکت گودیر ساخته شدند؛ جنس مخصوصی در ساخت این تایر بکار رفته بود که با روشن شدن لامپ های تعبیه شده در لبه ی داخلی چرخ ها میدرخشید.

پژوهشکده : با پوزش از کاربران گرامی به اطلاع می رساند تصویر اندکی اصلاح شده است.

Finnish Portable Sauna

Finnish Portable Sauna

سونای قابل حمل! خیلی راحت به نظر نمیرسد نه؟

Shower Hood

Shower Hood

اگر خانم ها میخواستند در حمام آرایششان پاک نشود میتوانستند از این اختراع خلاقانه استفاده کنند!

Venetian Blind Sunglasses

Venetian Blind Sunglasses

این عینک ها در دهه پنجاه میلادی اصلا کاربرد نداشتند؛ اما خوشبختانه در سال ۲۰۱۴ میلادی و در قرن بیستم شاهد استفاده از آن ها هستیم!! همه چیز که دلیل نمیخواهد اصلا!

Baby Cage

Baby Cage

این قفس کودک شگفت آور در امریکا اختراع شد؛ هدف از این اختراع کمک به پدر مادرانی بود که در خانه جای زیادی برای نگهداری از فرزند دلبندشان نداشتند؛ این بود که آنها را مثل یک کولر میگذاشتند پشت پنجره! خیلی هم عالی!



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, | 10:49 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |